ABD- BİR DOĞU YAKASI HİKAYESİ

Haziran 2001

2001 Yılında, dayım Adem İktir'in Almanya'dan başlayan organizasyonuyla, ABD doğu yakasını kapsayan 15 günlük bir tura çıktık. Tura, dayım, eşi, kızı, eşim ve ben olmak üzere 5 kişi gittik. İlk durağımız New York oldu.  Turumuz haritada New York'tan sonrası olarak bakılmalı ve yaklaşık bu güzergahı kullandık.



New York'ta  organizasyonu sağlayan firma görevlisi, yol haritalarını, otel rezervasyonlarını bize verdi. Yine tur kapsamında kiralık bir minivan araçla yola koyulduk. Aracımız tur süremizce bize seyyar ev görevi yaptı.


Sırasıyla, New York, Washington D.C. (Maryland), Shenandoah Milli Parkı (West Virginia), Roanoke (West Virginia), Charleston (South Carolina), Savannah (Georgia), St. Agustine (Florida), Kissimee (Florida), Venice (Florida), Miami (Florida) buralarda kaldık ve  Key West (Florida) 'e de gezmeye gittik. İşte bu New York'tan başladığımız turumuz yaklaşık 3000 km oldu.

Bu büyük turumuzda gezdiğimiz şehir ve mekanları sırasıyla yazıyorum. Ama aradan geçen 14 yıl gibi bir zaman diliminden sonra hafızamızı baya zorlamamız gerekecek. Peki o zaman niye yazmadım bunları? Gün gelecek internet çok gelişecek ve bir seyahat  blogu açıp bunları yazacağımı düşünemedim. :)


Digital fotoğrafçılık  o dönemde yeni başlıyordu. Hatta Kissimee' de dayım digital bir makine alırken ben filmli bir makine almıştım. Dolayısıyla, çektiğimiz fotoğraflardan tab ettiklerimizin arasından seçtiklerimi tekrar taratarak sayfada paylaşacağım. Ama görüntülerin iyi olmadığını farkedeceksiniz, tabii bu arada o zaman ne kadar genç olduğumuzu da. :)

Burada bizim çekmediğimiz ama güzel yerlere ait başkalarının da fotoğraflarını paylaşacağım mecburen. Çünkü o fotoğraflar olmazsa size bu güzellikleri gösteremem.

Bu yazı seyahatimizin bir ön sözü niteliğindeydi......

                     
Pensilvanya'da yaşayan AMISH'ler yazımızı okumak için tıklayınız.....


İYİ SEYAHATLER




Hiç yorum yok: